Falsterboshoppingen

Såå nu kommer Falsterbos shopping upp. Det var asdåligt väder nästan hela dagen, men det gjorde mig inget. Tyvärr var jag ju inte ensam... Men hursomhelst.

Jag hittade ett par beige ridbyxor som ska användas både hemma och på tävling eftersom mina vita är för små ;) Även ännu ett par leggings från kingsland, de är såå sköna!

Även en ridjacka från kingsland som är tunn och skön. Fick oxå ett par shorts från falsterbokollektionen och ett par galoscher av mamma o pappa!

Till pålle blev det zebramönstrade paddar till bakbenen, nu har jag komplett :D Sedan köpte jag ett PS träns för mitt presentkort, det blev jump off denna gång! En burk godis och ett pannband i färgen hot chocolate fick oxå följa med hem <3


Kommentarer:

1 Josäfin Andersson :

men vad mycket snyggt! SÄRKSILT de beiga ridbyxorna, damn!

Svar: Tack!!! De var asdyra så better hope they are! Haha :D
Alva Söderlund

Kommentera här: