Pay and jumpen

Sååå det blev av ändå, var tveksam innan pga att den började rätt tidigt men allt löste sig ändå!

Först av allt; jag stod inte med på startlistan på internet så visste inte när jag var, men räknade att jag skulle vara bland de första eftersom vi hoppade lågt (40 & 50). Red fram, hoppade fram, och så kom jag på.. Just det, jag har inte kollat på banan än :P

Fick springa och göra det, försöka lära mig (jag suger på att komma ihåg sånt) men det löste sig. Så fick jag springa tillbaka och hoppa upp och gå direkt till banan. det var jag och två shettisar på 40... Haha

Hursomhelst gick 40 bra, jag vågade lita på honom och red på i bra tempo istället för vårt vanliga undertempo! Felfritt fast med lite travinslag haha. Knäckte dock till ryggen på något sätt i ett av hoppen så halva banan var typ "aaajjj".

Fick vänta nån minut på att banan höjdes sedan var det in igen, ännu ondare så fick stå i lätt sits typ och det gick bra då. Mot 4an sitter jag dock framåtlutad och litar fortfarande på xet, så tvärnitar han och jag hamnar framför sadeln. Tillbaka, volt runt och ska hoppa..,tvärnitar igen. Fick lite tips av ullis som var efter mig och sen satsade vi en tredje gång, och då hoppar han! Har lite dåligt minne överlag vad som hände den klassen för allt kändes skit, men var ändå glad över att ha klarat mig igenom 2 klasser. Mamma hade köpt en rosett när vi kom ut... <3

Kommentarer:

1 Mami:

Du var supermodig å duktig! Tack för en härlig kväll❤️❤️❤️

Kommentera här: