Halloweenfest

Jag blev utskriven! Eller ja, jag i princip tvingade dem att skriva ut mig, vi hade gjort alla undersökningar som gick (förutom att operera..) så jag kände för att åka hem, träffa djuren och ha lite kul ;) 

På kvällen kom Rebecca hem till mig och vi åt & fixade oss tillsammans innan vi drog ner på stan inför kvällens festligheter! Vi hade det såååå kul, och trevligt, fram tills att jag av någon anledning blir utkastad av en vakt? Asså förstår inte varför ens... Så ja, ska ni ut nån gång här i Uppsala kan ni ju välja bort bj ;) 

Bex var den där dockan från saw och jag passande nog en utsläppt sjukhuspatient ;) hade köpt lite blod oxå och hällt över min outfit, sämsta skiten nånsin bara för det stelnade aldrig så har typ blod på mobilen och lite varstans asså fortfarande! 



Kommentera här: