Sjukhuset, dropp osv

Sedan i lördags (?) har jag fått ett slags dropp i 6 timmar här på sjukhuset och fått lite morfin för smärtan i ett lilasvart finger. Som tur är har jag fått sova hemma i några dagar iallafall eftersom jag varit duktig med vätskeintag osv men vissa dagar har jag helt enkelt fått upp allt igen till kvällen. 

Sommarlovet har helt enkelt inte riktigt blivit som jag tänkt mig, och vissa dagar känns det som jag hellre amputerar på grund av smärtan och all tid som går, men nu kör vi på över helgen iallafall. 

Saknar min fina ponny, och hoppas iochmed den höjda 20-årsgränsen kanske på att köpa min bästa vän ändå. Men det är ett framtida beslut jag inte helt kontrollerar..


Kommentarer:

1 Hélène:

Ett mardrömssommarlov låter det som tycker jag. Och du Alva som hade behövt få ta det lugnt, göra roliga saker och hämta kraft inför nästa gymnasieår. Jag hoppas du får återförenas med din älsklingshäst i höst. Många kramar till dig fina fina Alva!

2 Anonym:

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘

Kommentera här: