Felmedicinerad?

(null)
Sedan jag fick min nyaste diagnos, hypotyreos, och började med ny medicin, så har jag faktiskt bara känt mig värre. Hjärtklappning fortsätter, men jag har fått sån himla nervositet, humörsvängningar och gråter mycket mer. Har jobbiga tankar som jag inte kan koppla bort, typ att hela familjen ska dö. Ska ju utomlands i januari och är 0 sugen på det eftersom jag är rädd att någon dör, eller pappa som är hemma med djuren. Ja, gråter nu av tanken ens. 

Det jobbigaste med detta är att senaste telefon-tiden med min läkare sa hon bara :Ja men dina prover ser så bra ut! Typ "prover bra=du mår bra"

Har massa tics också sen detta, men det värsta är att jag är så rädd hela tiden. Jag vet snart inte vad jag ska ta mig till. I december skulle jag iaf få göra 24h EKG, men jag fick tjata sönder att ngt var fel.. undrar om det finns bättre medicin, eller om jag bör sluta helt med den kanske. 

Kommentera här: