Underbara och det andra då förstås



Igår var en av de värsta dagarna i mitt liv. En såkallad plexusblockad sattes in i min arm, en slags slang som sprutar in bedövning så hela armen domnade bort så smärtan i mitt finger försvann. Men, tyvärr tog obehaget över att armen nästan inte tillhörde mig över så jag tog beslutet att dra ur den idag trots skräckupplevelsen att få in den igår. Kärlkirurgen dumförklarade mig och var tyvärr riktigt otrevlig, men det är ju ändå min kropp, och mitt beslut..
 Idag drogs den ut! Efter en hemsk natt lyste därför dagen upp av först ett presentkort, och därefter ett kort fyllt med shoppingpengar av underbara människor! Nu påbörjas ett nytt kapitel, och nya mediciner prövas. Förhoppningsvis ger fingret med sig, droppet hjälper och sommaren kan äntligen börja även för mig...! 






Kommentarer:

1 Anonym:

Vilken lyckokänsla❤️❤️❤️värmen å stödet från alla fina vänner - ovärderligt! Kämpa på min älskling, du har många som kämpar med dej❤️Natti, mami

Kommentera här: