[2013 LISTA]

 

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tror inte det...

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga ;)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte vad jag vet 

Vilka länder besökte du?
Mallorca och Sverige (daaah)

Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
Resan till Mallorca kanske

Vad är det bästa som hänt dig år 2013?
Mr X, resa, äta ♥

Största misstaget?
Tror inte jag gjort något som är värt att nämna direkt? Bråka/tjafsa med folk kanske?

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ehh daah, hela jag är en sjukdom 

Bästa köpet?
Glitteruggs (dock fick jag dom), hackamore, allt jag köper är bra hehe

Vad spenderade du mest pengar på?
THE PONY 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Typ det mesta hihi, men kanske när jag vågade hoppa ett högt hinder och klarade det? Eller nåt sånt. Min fina bäbis Kurt oxå, och alla snälla saker som mamma och pappa och mormor och morfar och Oskar gör ♥ 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? 
Get Lucky, You Wake Me Up, Hey Brother, Royals

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit omtänksam

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Varit självisk, tjatat på folk

Hur tillbringade du julen?
Med att fylla år :)

Blev du kär i år?
Nope

Favoritprogram på tv?
Teen wolf, The vampire diaries, The originals

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Typ

Bästa musikaliska upptäckten?
Kim Cesarion

Något du önskade dig och fick?
Muffinsmaskin ♥

Något du önskade dig men inte fick?
Schabrak

 

Årets bästa film?
Assvårt, men säger en bra: Hobbit

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Tog en ridtur, öppnade paket, åt tårta, kollade på Kalle Anka, åt julmat, öppnade julklappar

Hur skulle du beskriva din stil år 2013? 
Lagom

Vad fick dig att må bra?
Mat? Och snälla människor

Favorit månad?
December

 

Kommentera här: