Läget då?

 
Ja men hejsan hallå igen bloggen, konstigt att det inte känns som att jag gör nånting om dagarna men ändå inte finner tid att skriva så mycket... Aja, som vanligt, inga krav helt enkelt.
 
Jag mår iallafall helt okej, börjat med ny medicin som inte alls märks av än så länge. Äter dock minsta möjliga dos så ja, vi får se om det behövs ökas eller bytas eller vad det kan bli.
 
Ponnyn har återigen lugnat ner sig, jag fortsätter dock ge magnesium eftersom det införskaffades för att ge någon lugnande effekt. Igår tror jag att vi fick till vår bästa ökade trav typ nånsin, blir nästan arg att det inte fotades eller filmades när mamma stod på marken och ändå tittade!
 
Jag jobbar på lite lugnt, favoriten är konstigt nog att svara på mail... det känns så lugnt men man får alltid formulera sig proffesionelt och komma fram till lösningar lixom! Har lagt in företagsmailen i mobilen med och då kan man ju alltid hänga med!

Kommentera här: