Dagen/veckan

Nu är det ju slut på ledighet och dags att börja det seriösa livet. Skämt åsido så är det faktiskt sant, jag måste ta tag i plugget för att kunna söka in till utbildningen jag vill. Något jag har riktigt svårt för, är att komma upp i tid och egentligen hatar jag att bara sova bort dagarna. Menmen, nytt år nya tag var det väl? ;) 

Något jag måste fixa typ idag är iallafall en kalender. Jag gillar att skriva upp saker och ha koll i en kalender. Jag måste även sätta mig och plugga lite, biologi och naturkunskap. Har ett prov som ska skrivas färdigt. Eventuellt kika lite i matteboken med... Zzzzzz... 

Imorgon väntar i princip en heldag borta på sjukhuset, jag ska träffa teamet på sjukgymnastiken. Eller vad det heter ;) Jag ska bla fråga lite om det finns möjlighet till gymkort eller så... Med cortisonet på väg ner är det kanske bra att träna lite med :)



Från lördagens besök på pinchos! Mums vad det var gott, trots iskall luft vid bordet och usel service. 

Kommentarer:

1 Neapocalypse - en alternativ hästblogg:

OMG jag ska också köpa en kalender ^_^ haha!
Börjar skolan idag. Kul liiiiv med sista terminen på sista året. Lär bli tungt. Tagga Kina i April dock!

2 Josäfin Andersson :

Älskar pinchos! Tråkigt att ni verkar hamnat där en dålig kväll D:

3 Karoline:

Det ser jättegott ut!
Vad har hänt eftersom du ska till sjukhuset och ha möte? (Ny läsare här).

Ja usch vad svårt det är att gå upp på morgonen, jag ställer om dygnet fel hur lätt som helst och sen är det jättetufft att ta sig upp.

Svar: Det har inte hänt något, jag måste på regelbundna besök iomed min sjukdom (sle) ;)
Alva Söderlund

4 Vanessa Andersson :

ÅHH det såg såå gott ut :D

Kommentera här: