VIP-kväll på PS Of Sweden

Dagen har bestått av läkarbesök och väldigt mycket bilåkande. Varför? Jo, pappa hade bestämt sig i torsdags när jag var dålig att vi skulle åka till PS VIP-kväll idag! :)

Trots att han slutade tidigare så fick vi ändå stå i kö genom halva Sthlm vilket tog ca 1.15h extra. Till sist flöt det dock på! 

När vi kom fram så var det mycket folk där såklart, och helt sjuka priser på träns. Jag tog 2 st olika träns, 2 pannband och lite annat. Papps var så snäll att han betalade ett <3

I kassan ska pappa berätta lite varifrån vi är osv, så han säger till Karin att "nu är vi här igen, från Uppsala!" Varav hon frågar "men var är din dotter då?" Så jag som står i kassan bredvid vinkar typ och ba: "halloj!" Haha. Får världens kram av henne och får frågan om jag köpt något godis? Klart jag har det svarade jag då. Och så får jag en extra påse godis på köpet typ :) Så himla snällt, och jag sa även att vi ses nästa gång haha :D stammisar haha


Kommentarer:

1 Tuva Björnwall:

Men vad kul, avis! ;)

2 PSofSweden:

Hej!!
Åh va roligt att ni kom! Det är så underbart att ni åker hela vägen från Uppsala! Vi blir så glada!
Hoppas du hittade massa fynd.

STOR kram från PS!

Kommentera här: