Vill haaaa


Nu är ju inte sakerna i ordning på min wishlist, men vi tar det väl som de kommer antar jag! 
1. Cerise lindor, gärna Mias men vilka som helst duger! 
2. Fårskinnsboots, eskadrons kostar dock 529kr så får nog bli typ hööks haha :)
3. Pikeur lucinda grip ridbyxor, gärna bara knäskodda men vet faktiskt inte riktigt. De ska vara svarta! 
4. Svart schabrak från hööks, gillade denna nya modell med grått/silver i kantbandet. 
5. Ögonfransförlängning igen! Tappade ju allllla mina (gnuggade rättare sagt bort dem) när jag fick ögoninflammation eller vad det var. Soooo sad! Hatar att sminka mig med mascara, det är ett skämt...
6. Sist men icke minst, freejump stigbyglar i brunt har jag kommit fram till. Passar till allt ju. Väger dessutom under 60 så kan ha lite-versionen som är drygt en tusing billigare. 

Så, här är mina wanties just nu! 

Kommentera här: