Stallplatser

Okej, nu har vi varit iväg och kollat på ett antal stall. En del har varit bra, en del okej, och andra har helt enkelt inte passat. För några dagar sen nu, kollade vi på ett stall som jag ridit igenom många gånger när jag stod i ett annat stall, och kommer ihåg hur jag ville stå där istället. Men jag visste ju inte vad det hette! ;) Alltså var vi och kollade på just det stallet, och jag kände direkt att här vill jag stå. Så hittar vi inget bättre (enligt m&p) så är det här kexet kommer att bo! 

Stallet har: 
+ ridbana och ridhus, hindermaterial, fina ridvägar, skrittmaskin, foder och strö ingår, tränare som regelbundet kommer dit, trevlig stallägare
- små vinterhagar, går en och en med tråd emellan

Dock kan man säkert få ha hästen ihop med någon om man vill. Det får man ju snacka ihop sig om :) 




Kommentera här: