Nyårsafton!

Jao, så var det nyårsafton då! Det här året har väl varit helt ok, inget speciellt som hänt tror jag.. Lite svårt att komma ihåg allt så här på slutet, lixom vad jag gjorde i januari 2013 har jag ingen aning om såhär på rak arm måste jag erkänna. Fast det har väl ingen egentligen? Isåfall ljuger dom, hehe. För kommer du ihåg vad du gjorde den 23 januari 2013? Nä, inte jag heller. 
 
Hursomhelst, nu på förmiddagen/lunch ska vi åka och handla lite småfix, typ fixa såna här lyktor om vi hittar, som man tänder och skickar upp till himlen (då jag tycker att fyrverkerier och smällare borde förbjudas (miljön, rädda djur osv), det sista inför middagen ikväll och eventuellt något mer. 
 
Kommer nog upp en sån här lista sen, typ "det här gjorde jag 2013 blabla" hehe. Så håll utkik :)
 
 
 

Kommentera här: